Bläääääääää.

En av mina kompisar (som också är gravid) fick också covid förra veckan. Hon var dock lite smartare än mig och ringde barnmorskan. Hon ska nu ta blodförtunnande medicin i 14 dagar (för att covid + graviditet ökar risken för blodpropp markant) och jag blev såklart väldigt orolig på en gång och tänker att jag förmodligen också behöver ta blodförtunnande. Låg och grinade igår och kände mig dum för att jag inte ringt barnmorskan fast att jag var så sjuk. 

Idag ringde jag i alla fall, och hon ringer upp imorgon. Får se vad hon säger. 


Ikväll ska jag prova att träna igen, det var väl nästan två veckor sedan nu. Älskar min combatfamilj. Blir ledsen när jag tänker på att jag ska sluta på hälsoverket. Det känns liksom orimligt att sitta och åka till Avesta och träna flera gånger i veckan när man har ett litet barn hemma. Förhoppningsvis orkar jag träna ända in i slutet, så att jag får många tillfällen med mina fina fina vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback