Kom våren, kom solen.

Nu har vi haft några fina, soliga dagar detta år. I helgen klädde jag mig faktiskt väldigt vårigt. I lördags följde jag med Emma på barnloppis och då hade jag mina nya supersöta sneakers på mig.

Jag kände mig väldigt vårig (och överexponerad) hela jag. :)
På loppisen hittade jag en del kläder till Penny och Peg.
Jag har packat ner det mesta av deras kläder i nya ryggsäckar som jag har köpt åt dem. Jag blev sugen på att skämma bort tjejerna lite. Såhär ser väskorna ut (Peg har såklart sitt namn på sin väska):

Vi får ju lite förskott på sommaren på vår balkong, så i helgen har vi glassat ordentligt!

Man blir lite svettig där ute... ^^

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback