Men vad i helvetet?

Dudes. Jag är fortfarande inte helt frisk. Det var över fem veckor sedan jag blev sjuk... Jag har varit hos läkaren tre gånger sedan jag blev sjuk för att kolla lungorna. Jag rosslar ganska mycket när jag andas, vilket är det jobbigaste just nu. Konditionen är nere på 0 och det ska bli spännande att se hur jobbigt det kommer att bli att komma igång med träningen igen. I tisdags provade jag att gå på mitt löpband. Jag gick i 5km/h, eftersom det i vanliga fall verkligen känns som lunkartakt. Efter tio minuter hade jag superont i huvudet och jag kunde inte andas ordentligt, så det var bara att gå av. Meeeen, imorgon ska jag prova att köra bodycombat. Jag kommer såklart att få ta det lugnare än någonsin, men någonstans måste man ju börja. ^^'

Nu har jag i alla fall lov i en vecka, vilket är hyperdyperskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback