Jobba jobba joooobba.

Heeeej!

Det är lördag och jag är bajstrött. Nästa vecka börjar vi med de nationella proven i klassen, så jag har varit lite stressad i veckan (över det och andra saker). Igår kväll och idag har jag jobbat i princip hela tiden. Jag betar oftast av min förtroendetid på helgen (för er som inte vet så har de flesta lärare 35 timmars schemalagd arbetstid och 10 timmars förtroendetid). Just nu försöker jag planera allt som går att planera fram till påsklovet. Det enda jag inte kan göra är att kopiera/skriva ut och fixa allt praktiskt som jag gärna skulle göra. Hade jag en skrivare skulle jag nog slösa väldigt mycket papper och bläck på jobb. ^^'

Nu ska jag försöka träna lite, sen blir det lite ärenden hit och dit och kanske en sväng i solariet. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback