Fortfarande sjuk...

Men... jag var inte hemma från jobbet igår. Jag orkade duscha på morgonen och åkte glatt (men trött och sjuk) iväg till jobbet.

Idag är läget lika. Jag är dock pigg. Jag är glad och sprallig som vanligt på jobbet. Igår tog jag en vilodag från träningen, men idag tänkte jag träna trots bihåleinflammation och allt trams. Det började bra och tog inte emot när jag bytte om eller så, men när jag väl satte igång zumban så hade jag INGA KRAFTER ALLS. Helt tömd på energi. Jag käääämpade mig igenom 20 minuter (skulle träna en timme), men sen orkade jag verkligen inte mer. Tråkigt! Jag som ville dansa och ha kul...

Nu är jag sur.

(null)

Skönt att jag i alla fall lät bli tårtan som det bjöds på igår, och semlorna som det bjöds på idag. Imorgon ska jag försöka stå emot fikat som alltid är på onsdagar.

Tack och hej, leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback