Wooooosh!

Jag kan stolt säga att jag fortfarande har tränat minst två gånger i veckan (förutom förra veckan, då blev det bara en gång eftersom jag och Philip åkte till Göteborg) sedan jag skrev in mig på gymmet. Jag försöker att gå på tre pass i veckan och det ska bli skönt med ännu mer rutiner nu när jobbet har dragit igång.

Jag börjar lära mig att älska min kropp mer och mer. Ibland hatar jag den fortfarande dock, men det tar så fruktansvärt mycket energi att jag då inte orkar göra särskilt mycket annat (än att hata mig själv). Det är dock endast magen och armarna (eller rättare sagt fettet på armarna) som jag hatar numera. Jag har visserligen fått tydliga muskler på armarna (när jag flexar) och det känns sjuuuukt kul. Jag går omkring och flexar hela tiden hemma och tvingar Philip att titta och säga att jag är stark. 
Det är extra roligt att träna när ledarna kommer ihåg vad man heter. Min favoritledare har jag dessutom blivit vän med på Facebook och vi följer varandra på Instagram. Hon är toppen! #pleasebemyfriend

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback