Life.

Ha ha... Det är fortfarande lika mycket action här inne! (Inte mycket alls med andra ord.) Ett sommarlov har gått och jösses vad tiden har flugit iväg. I måndags började jag jobba igen. Det känns faktiskt ganska skönt, men jag är skitnervös eftersom jag tar emot en ny klass på tisdag.

Förra veckan åkte jag och Philip till Göteborg för att gå på Way Out West. Det var jättemysigt. Det blev dock nästan inte av på grund av tågstrul. Vi tröttnade nästan i Västerås och åkte hem igen. Det som fick oss att åka ändå var att vi hade fått lov att betala fullpris på hotellet även om vi avbokade..

Väl där var det otroligt mysigt. ♥
Vi fick äntligen (efter många års längtan) se Arctic Monkeys live. ♥
Det var så himla skönt att slippa campa. Vi bodde dessutom på Gothia Towers, och det kändes väldigt lyxigt.
Nöjd tjej!
Det är alltid kul att leka med Snapchat.
Efter en supergod hotellfrukost åkte vi hemåt. Det blev dock JÄTTESTRUL med tåget och vi blev till slut strandade i Västerås... Vi hittade en herr Christoffer och han blev glad över sällskap. ♥ Till slut kom älskade mamma och hämtade oss. Bäst i världen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback