Massa sommargos.

Jag har byggt pussel. 
Vi har bytt poolduk efter 22 år! :D När jag och pappa fixade med utlopp och grejer fick jag låna hans vadarbyxor. Det var häftigt och jag kände mig riiiktigt snygg! ;-)
Jag har varit ut och druckit öl med kollegor. :D
Jag har bevittnat jordens undergång (eller?).
Jag har haft Lina på besök. ♥ Vi badade i Storsjön (TVÅ gånger) och vi tittade på massa spökjakter och filmer. Så mysigt!
Jag har chillat mycket i mammas och pappas nya hängstol.
Jag tog med mig Penny till Stockholm för att gå på Skansen med Erica. Kvällen innan vi åkte hälsade vi på Emma, Pontus, William och Elvira. Penny blev otroligt förtjust i lilltösen. 
Penny var väldigt förväntansfull (mest över att få åka tåg). 
Hon tyckte att det var så spännande att åka tåg att hon ställde sig på sätet och tittade ut och letade efter tunnlar.
Här är vi på Skansen. :D
Vi klappade getter.
Vi fick gå omkring bland lemurer.
Penny red på en krokodil!
Till sist hittade vi Timon.
Det var en väldigt bra dag och Penny var sååå duktig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback