Lite övrigt från sen vår och tidig sommar.

Jag, Philip och Pappa har börjat göra öl. Här var första tappningen.
Jag har gosat så mycket jag har kunnat med Emelie, Elsa och Linnéa.
Jag har varit på after work (några stycken faktiskt) med fantastiska kollegor.
Elsa har fyllt år och Emelie hade gjort en jättefin och jättegod tårta.
Jag passade då på att gosa med deras pyttesmå kattungar.
Jag fick en rejäl febervända som varade i över sju dagar.
Det var tyvärr under marknaden, så jag missade den i år. Tur att Philip tog med en sockervadd hem åt mig. ♥ Visst ser jag pigg ut? ;-)
Jag släpade mig i alla fall upp ur sängen för att följa med till Stockholm och fira Erica. Hon hade gjort en jättefin och jättegod tårta. Det var hennes första hemmagjorda tårta. Imponerande!
Jag, Philip och Tom åkte på Coheed and Cambria i Stockholm några dagar senare. Jag var dock fortfarande lite febrig, så det var lite jobbigt, men heeeelt klart värt det. 
Jag har haft skolavslutning med min fantastiska klass och grinat ihjäl mig. Denna fina tavla fick jag av eleverna och föräldrarna. 
Vi har varit barnvakt åt Elvira och William några gånger. Så himla mysigt! 
Vi hade en avslutning för oss lärare också, med god middag, lekar och mys. Här är min fantastiska kollega när hon målar naglarna. ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback