Gos, gosig midsommarafton och mera gos.

Jag och Erica var i Surahammar en lördag till söndag för att vara barnvakt och kattvakt. På natten hade vi sällskap av Mir (deras katt) och Penny som hade drömt en mardröm. Peg fick också mysa i sängen på morgonen eftersom hon ville gå upp så fruktansvärt tidigt. Vi hade i alla fall en mysig morgon.

Penny satte på sig en rosa klänning med vita prickar, så Peg visade mig exakt vilken klänning hon skulle ha. Självklart var det en rosa klänning med vita prickar.
Penny och Mir.
Peg satte sig och läste lite för sig själv.
En dag hittade jag en bebisfiskmås utanför vår lägenhet. Dagen efter upptäckte vi att en vuxen fiskmås flög ner till den med jämna mellanrum. Jag hoppas fortfarande att den klarade sig.
Midsommarafton var mysig.
Som första lek hade jag och Erica gömt muggar med olika typer av likörer, rom och sprit. Deltagarna fick leta och sedan blanda sina egna drinkar. Det var en hit!
Jag har varit hemma hos Emma en del och hjälpt till med Elvira. 
Jag har firat Viggo som har fyllt två och passat på att gosa med Svea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback