Bråvalla!

Bråvalla var awesome!

Här var vi på väg! Vi stannade, enligt tradition, på Max i Eskilstuna för lunch.
FRAMME! Här hade vi bara några timmar av köande kvar...
Världens tyngsta kärra... Vi fick dock med oss allt på en vända. ;-)
Jag, Oscar, Martin och Tyrone bodde i Camp Brysselkål.
Vi gillar såpbubblor...
Jag pimpade, enligt tradition, mina skor med namnen på de viktigaste banden/artisterna jag skulle se.
Jag var cool (man fick inte ha med sig torrschampo i år, så det fick bli keps hela veckan).
Perfekt tälthäng.
Här väntade vi på Håkan Hellström.
Mysbelysning i vårt camp.
Kärlek som räckte och blev över. 
På lördagen kom Erica till Bråvalla. Det var riktigt roligt!
Vi såg The Killers.
Jag måste alltid knäppa kort på banden innan jag tar av dem. ^^'
Trots bajsväder och sittande under partytält i pricip hela veckan lyckades jag bränna näsan ganska rejält.
Det var en fantastisk vecka, men jag är glad att detta var sista året vi åkte (vi hade bestämt detta redan innan Bråvalla annonserade att det inte skulle bli ett Bråvalla 2018). Vi såg bland andra System of a Down, Linkin Park, Laleh, Håkan Hellström, Bob Hund, Little Jinder, Prophets of Rage, Mando Diao och Mastodon. Helt sanslöst bra line up. Nöjd tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback