Ostigt värre, men mycket kärlek...

Ja, jag vet. Men jag kan inte sluta tänka på hur lyckligt lottad jag är. Jag har fantastiska vänner. Jag har en fantastisk familj. Jag har en fantastisk sambo och jag har fantastsiska småttingar omkring mig som jag älskar så otroligt mycket. Här kommer otroligt ostiga bilder på mina första möten med mina småttingar (förutom bilden på Viggo, den är från andra mötet). 

Liten Penny. ♥ 2012.

Liten Elsa. ♥ 2012.

Liten William. ♥ 2012.

Liten Viggo. ♥ 2015.

Liten Linnéa. ♥ 2015.


Liten Peg. ♥ 2015.
 
Liten Elvira. ♥ 2017.
 
Snart kommer en till liten som kommer att stjäla mitt hjärta. Väntar och väntar på att Matildas bebis ska ploppa ut. ♥ I höst kommer ytterligare en. Can't wait. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback