Life.

Livet flyter på. Man jobbar, äter, sover, jobbar, äter, sover, osv. Jag försöker fånga upp alla små stunder som är speciella och ta tillvara på tiden så bra som det bara går.

Jag längtar. På fredag äter vi (för tidig) födelsedagsmiddag för Philip ute hos mor och far. På lördag är det dop och på kvällen ska vi till storasyster och äta middag. ♥ På söndag fyller Philip 25, så då blir det kalas här hemma. Helgen efter ska jag troligtvis fira Jessica, som också fyller 25, på fredagen. På söndagen är det dags för Pegs dop. Mys! Helgen efter det är det alla hjärtans dag och då är vi redan i mitten på februari.

Jag längtar efter ljuset. Jag längtar efter att kunna ta promenader efter jobbet när solen fortfarande strålar. Jag längtar efter en piggare och varmare tid, utan 30 lager av kläder så fort man ska röra sig utanför dörren.

Skål för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback