2015.

Vi hade en awesome vinterfest.

Jag har varit barnvakt åt en liten sötprupp (fem eller sex gånger).

Jag har hängt en hel del med dessa två:
Jag har varit i Stockholm och myst med syskon och kusiner. ♥
Jag har även varit på några konserter (och Bråvalla) med lillebror.

Jag har sagt upp mitt rum och flyttat från Flogsta.

Och därmed flyttat ihop med min karl igen. ♥
Jag har träffat en bästis på tok för lite. ♥
Jag har firat några härliga människors födelsedagar.

Jag har varit cool på skidsemester.

Jag har varit cool i allmänhet.

Jag har sökt till Sjövik och inte kommit in, men kommit in på folkis i Nyköping i stället. (Jag kom antagligen inte in på Sjövik för att jag var för cool.)
Jag har fått med mig min älskade P, samt mor och far, till Prag.

Jag har gosat med min favorit-Elsa.

Jag har festat med en hel del awesome människor.

Jag har åkt buss till stan med lilleman. Jag har även plockat blåbär med lilleman. Men jag har spenderat alldeles för lite tid med lilleman. 

JAG HAR TAGIT MIN LÄRAREXAMEN! Jag har dessutom firat Jessicas, Matildas, Emmas och Philips examen. ♥

Jag har njutit av sommaren med underbara vänner.

Jag har hängt en del med både storebror och lillebror.

Jag har blivit tant åt älskade Viggo och älskade Linnéa.


Jag har kidnappat Elsa och njutit av tant älskade tjej.
Jag har även gjort om henne till Buzz Lightyear.
Jag har jobbat inom hemtjänsten och även slutat inom hemtjänsten (eftersom jag fick mitt första lärarjobb).
Jag har blivit faster (och fadder ♥) till en otroligt fin liten krabat.
Jag har varit otroligt fin på jobbet.
Philip har blivit lite kär i Peg. Han har dessutom blivit lite kär i Linnéa.

Jag och Philip har köpt en superfin lägenhet.
Jag har varit på konferens och jag har varit (och sjungit ♥) på Viggos dop.
Jag har fått se mina småtjejer bli otroligt duktiga storasystrar.

Jag har (äntligen) spenderat julafton och dessutom nyårsafton med min karl.


Med andra ord har jag haft ett fantastiskt år. Hoppas 2016 blir lika bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback