Julmys.

Jahapp. Nu är alla juldekorationer uppe. Ja, ni läste rätt: ALLA. Idag åkte till och med granen fram. Jag har alltid varit så himla negativ till en för tidigt uppsatt gran, men jag har fortfarande kvar den gamla traditionen hos mor och far. Dagen innan julafton klär jag nämligen alltid granen där ute och därför känner jag att det inte spelar så stor roll att granen är framme så tidigt här hemma. Jag älskar julen och vill njuta av varje uns av julstämning jag kan få. ♥

Jag ska alldeles strax slå in de första julklapparna och lägga under granen också. MYS! Detta år har jag dock lite julklapps-panik. Jag brukar oftast vara klar med julklappsinköpen när vi kommer in i december, men för tillfället har jag endast två julklappar klara. Jag vet inte ens vad jag ska köpa till resten. Gah! Det är så himla svårt. Jag köper dessutom julklappar till hur många som helst, så det är väl kanske dags att börja fundera lite över vad man ska köpa till alla... Alla helger som jag hade velat använda till julklappshandling försvinner också. Imorgon åker jag, Philip, mor och far till Göteborg för att träffa lillebror. Där blir det förmodligen ingen tid över till julklappsinköp. Nästa helg åker jag på julbordskryssning med jobbet och helgen efter det är helgen innan julafton. Då hoppas jag att jag är klar, men är jag inte det så blir det panikhandling då. Ha ha...

Jag avslutar detta rablande inlägg med en snart två år gammal bild på mig själv.

Skål och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback