A lot going on...

Eller njaa... Men jag har spenderat så mycket tid jag bara kunnat hos storebror och gosingarna. Så har jag även passat på att gosa massa med Matilda, Viggo, Emelie, Elsa, Linnéa, Emma och William.

Förra veckan sov jag hos broder torsdag till fredag. Jenny var i Stockholm, så jag hjälpte till lite med bananerna (Penny och Peg alltså). Vi åt goda hamburgare till middag och spelade massa Guitar Hero. På fredagen tog vi en promenad i solen och Penny fick cykla lite.

Penny fick en jumpsuit av mig i födelsedagspresent (hon visar ju så klart med fingrarna hur gammal hon är numera):
Hon fick även en drömfångare av oss från storskogen (och en fin fågel Phoenix som inte riktigt syns på bilden):
Massa mys blev det:
Solskenspromenad till Willys:
På fredagen barnvaktade jag Peg en stund när Tommy och Penny åkte in och klippte sig:
Bara massa mys!! ♥ Älskar att hänga hos storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback