"Så här går du till väga för att bli av med de extra kilona!"

Men om jag inte vill bli av med de extra kilona då? Jag tycker att det är skönt att träna och jag försöker att vara nyttig i veckorna, men de där extra kilona stör jag mig oftast inte på. Huvudsaken för mig är att jag mår bra! Å andra sidan är det ju inte så att jag gråter när går ner något kilo eller tappar någon centimeter heller. Poängen är att man inte ska behöva känna att man är ful eller mindre värd bara för att man är lite kurvig. Jag stör mig även väldigt mycket på när människor skriver att det är fult att vara för smal och att man SKA vara kurvig. Man ska inte behöva känna att man är ful eller mindre värd bara för att man är smal heller.

DU är fin som DU är! ♥

Bilden är tagen av min älskade Ullis.

Kommentarer
Postat av: emma

detta skulle du försöka printa in i mammas huvud!

Svar: Haha, ja...
Elin

2015-02-04 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback