Hit och dit!

Idag tog jag bilen till Uppsala för att låna lite böcker på biblioteket och även för att besöka Ikea. I stället för att ha mina kläder i en stor kasse mellan sängen och soffan har jag nu ÄNTLIGEN en byrå hemma hos Philip. Det ser lite bättre ut och jag slipper få tokspel så fort jag ska leta på något klädesplagg... 

Här emellan är det numera tomt. Jääj!
I hallen hade vi förut vår tvättkasse (blå Ikea-kasse) under en svart, halvranglig stol. Numera ser det ut såhär:
Vi har ju en väldigt liten lägenhet, men man får göra det bästa av situationen. Nu kommer vi att bo här tillsammans i några månader när jag flyttar hem, så då känner jag att vi behöver prioritera hemmet lite! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback