Klump i magen.se

Ååååååååååh. Är så arg, ledsen och sur. Idag funderade jag på varför jag inte fått någon post på ett tag. Jag borde ha fått min hyra vid det här laget och eftersom himym säsong 9 skickades igår borde jag ha fått även den idag. När jag stod som ett frågetecken vid min brevlåda upptäckte jag att min lapp med mitt rumsnummer och namn rivits bort. Antagligen skedde detta då min korridor hade fest för cirka två veckor sedan (och om så är fallet har jag inte fått post på två veckor), då något asshole rivit bort mitt namn (det satt nämligen inte löst, så det kan inte ha ramlat bort). Jag får ju typ aldrig post om man bortser från min hyra, så jag har liksom inte reflekterat över post-saknaden. Jag frågade min karl (som jobbat som brevbärare) vad som händer om de inte kan leverera breven, och han sa att de skickas tillbaka till sändaren. Känslig som jag är började jag storböla och kände att jag ville gå och lägga mig och aldrig kliva upp ur sängen (denna känsla finns fortfarande kvar). Jag ringde till posten och frågade vad som skulle hända och en supertrevlig kille skickade en notis till Uppsalas postcenter så att de kan ringa till mig och förse mig med lite information. Jag hoppas verkligen att de ringer imorgon, annars kommer jag att gå in i väggen. Bokstavligt talat.

Ursäkta det långa, bittra inlägget, men det är min blogg och jag är arg, ledsen och sur och jag såg verkligen fram emot att titta på säsong 9 av how i met your mother idag. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag förstår hur du känner. Jag skulle ha känt likadant. Förhoppningsvis löser det sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback