Penny-bomb.

Här kommer en bildbomb från vår vecka med gos-trollet.

Hon var en riktig gladfis när vi hämtade henne!
Pianot är alltid populärt...
Min gamla dockvagn var också rolig!
Pennys hand i play dough.
Knasunge!

Min gamla poncho och mitt halsband skulle hon absolut ha på sig. Fin kombo!
Pennys och Williams tuffa skor!
Klart båda två vet hur man sätter på diskmaskinen...
Handduksfia! Faster gick ju så, då måste ju Penny också göra det!
Födelsedagsfikat intogs på fintallrikarna!
Fina lilla familjen Bladlund/Blomqvist.

Ha ha! Fyra snyggosar...
Älskade!
Mina!
Bus och lek!
Mitt Elsa-hjärta. ♥
Busungarna hoppade studsmatta tills båda två flåsade som hundar och snorade som tusan! ^^'
Min älskling. ♥

Full fokus på bubbelsvärden!
En trött gosfia. ♥
Det var en riktigt gosig vecka med min gosunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback