Mysfredag!

När jag kom hem till min fina karl i fredags fick jag 10 fina rosor och ett kort som han hade skrivit så fint i. ♥
I bilen på väg hem till mor och far smakade jag (äntligen) Marabou Oreo. Den var mycket god, men jag tyckte att smaken av chokladen tog överhand.

När vi väl kom hem till mina föräldrar började jag med förrätten på en gång. Till förrätt åt vi Philips favorit: Toast skagen. Han älskar min skagenröra (det gör faktiskt jag också), så det var ingen tvivel om vad vi skulle ha till förrätt.
Till förrätten drack jag och Philip champagne. Det var första gången vi köpte champagne själva och eftersom vi är James Bond-fan båda två köpte vi Bonds favoritchampagne, Bollinger. Den var mycket god!
Till varmrätt åt vi biff och bakad potatis med rödvinsås och skagenröra, samt sparris och morötter.
Till efterrätt gjorde jag en väldigt simpel, men väldigt god milkshake.
Jag älskar dig världens bästa karl. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback