Break!

I helgen har jag haft en välbehövlig pluggpaus och uppenbarligen tog jag en bloggpaus också! ;-) Jag tog dessutom en liiiiiten paus från min nyttiga månad i lördags. Jag fuskade med lite tiramisu eftersom jag tycker att det är så himla oartigt att tacka nej (speciellt nu när det var en färdig portion till just mig och vi var på fancy middag hos Philips mor). Det var väldigt gott och eftersom jag varit nyttig i ca. tre veckor fick jag inget som helst dåligt samvete heller! :-) Bara 10 dagar kvar nu!

I lördags var vi dessutom och kollade på min broder Tommy när han tävlade i bowling. Han tävlar för Västerås och eftersom de var i Hedemora och tävlade passade vi på att åka och kolla! :-)

Idag är det fettisdagen. Jag ska snart träna och sen ska jag äta ett äpple! Jag skulle ha suttit och stirrat på mina korridorskamrater när de smaskade i sig semlor ikväll egentligen, men tydligen kunde det inte göras efter klockan 20.00, så jag hinner nog inte njuta av deras sällskap. :'(

Idag fick jag i alla fall reda på att jag blev godkänd på mitt PM, så jag är typ såhär superglad:
Njut av dagens resterande timmar. Hörs imorrn! (Kanske!) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback