Vår, vinter, vår, vinter, vår...

Men jaha? Nu är det vår igen tydligen... Kan inte vädret bara bestämma sig om det ska vara snöstorm eller 8 grader varmt ute?

Blä. Har ångest över skoluppgifter. Är sugen på saker. Fick nyss en allergichock och nyser som Prosit i Snövit och de sju dvärgarna. Vill träna, men blev superslö av allergimedicinen. Kände för att klaga lite. Nu känns det bättre! ;-)

Nu har jag varit nyttig i 13 dagar av 31. Det känns bra! Dock tror jag att jag ska draaa mig till sovrummet och tvinga min slöa kropp att zumba lite. Är så trött dock... zzzZzZZzzZzZzzzZz

På fredag tänkte jag och Philip äta på O'Learys, men det var tydligen fullbokat... Poop.

Ikväll blir det Uppsala igen. Där blir jag kvar tills jag är klar med mina uppgifter (förhoppningsvis åker jag tillbaka på onsdag kväll). Gulleplutt-Emelie skjutsar mig till tåget ikväll. TACK BÄSTA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback