Suuuugeeeen!

Dålig uppdatering här tycker jag! Det kommer några inlägg snart. (Y)

Jag är lite sugen på sötsaker... Jag vill veeerkligen testa nya Marabou Oreo, men det får vänta till den 14:e Mars.
En hel helg har passerat och jag har inte fuskat en enda gång. Jag är sjukt stolt över mig själv. Philip köpte geléhallon på alla hjärtans dag, men jag nöjde mig med jordgubbarna jag hade köpt till oss. Igår åt jag dessutom fullkornsris i stället för pommes till pappas kycklinggryta! :D

Jag har dock inte hunnit träna någonting i helgen och det känns inge bra. Imorgon hoppas jag att jag orkar träna efter skolan, men då måste jag handla och så också, så vi får se hur det blir...

Min helg har i alla fall varit toppen och det kommer fler inlägg om den inom kort. Stay tuned! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback