Mysdag.

Jag och Philip kom nyligen hem från mor och far. Jag har haft ont i ryggen sedan jag vaknade (legat konstigt? sträckt mig? virus?), men jag har hunnit göra en del saker idag ändå (dock har jag inte haft ro att sitta still och plugga och det kommer jag ha svårt med nu när jag måste plugga också). Jag har idag letat igenom Oscars flyttlådor i vetskap om att flera av mina ägodelar låg i dessa (bl.a. min stavmixer och knivslip) och jag har dessutom rensat bland mina kläder. En hel säck med gamla, slitna kläder blev det (kläder jag tidigare inte slängt eftersom de har sentimentalt värde).

Jag har alltså varit pigg hela dagen och förutom ryggontet har jag mått bra. Men nu börjar jag känna mig lite hängig och funderar på om ryggontet beror på något virus som smyger sig på. I vilket fall som helst är det ju inte särskilt kul att ha ont i ryggen. Vi får se hur mycket plugg jag hinner med innan jag tappar tålamodet. Nu har jag dock klämt i mig värktabletter, så jag hoppas att det går över.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback