Krasch, boom, bang.

Det känns som att hela min kropp bara kraschar totalt snart. Magen är helt förstörd och jag kan inte längre avgöra om det fortfarande är spår av antibiotikakuren eller om det beror på magkatarr. Någon form av medicin måste dock börja intas nu. Jag kan inte alls dricka kaffe längre, ändå måste jag göra det om jag ska orka plugga hela tiden. Ont i magen och rejäla sura uppstötningar. Jävla skit. Inte kommer jag få ta det lugnt och njuta av ett jullov heller eftersom jag har oerhört mycket plugg över julen. Jag behöver få komma bort från all stress. Jag behöver få njuta av lite ledighet, men nu kommer jag i stället känna mig stressad så fort jag försöker njuta av julen och ignorera mina uppgifter.

Jag måste försöka göra klart så mycket som möjligt denna vecka. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback