Ho ho ho.

Jag är i skrivande stund barnvakt åt en liten tok-Penny. Hon kanske inte är så tokig just nu dock, eftersom hon ligger och sover. Hon fick vara kvar här i torsdags när broder med familj hade varit här och firat jul, och imorgon åker vi till Surahammar och lämnar henne igen. Det blir alltid så himla tomt när hon varit här några dagar.

Julen har varit supermysig! Massa gos och massa julklappar!


 
Jag har fått massor av fina julklappar! Jag har fått:
- Presentkort på H&M
- Ett fint ljus
- Harry Potter och dödsrelikerna (boken)
- Neil Patrick Harris Choose your own autobiography
- En tidvändare
- Fina burkar
- Skattkammarplaneten
- Konsert tillsammans med lillebror
- En klocka
- En massagemojäng
- Två klänningar
- Två pyamasar
- Mössa och godis
- Presentkort på systembolaget
- En vinäger- och oljesprayflaska
- Ett halsband
- En ljuslykta
- Kaffekopp (gigantisk (eftersom jag fick den av Emelie, ha ha ha)) plus kaffepulver och kanelstänger
- Skjorta med hjärtan på

Nu trooor jag att jag fått med allt. Awesome i alla fall! Jag tycker ändå att det roligaste med julen är att GE julklappar. Av mig har vänner och familj fått detta:
- Philip fick en Protest the Hero-keps
- Oscar fick shot-schack
- Erica fick presentkort på Cervera
- Lina fick en skål och fina bokmärken
- Tommy och Jenny fick choklad
- Mamma fick ett kakfat
- Pappa fick ett mobilskal med mig och mina 4 syskon på
- Penny fick en klänning
- Elsa fick en tröja
- William fick ett par jeans
- Emelie fick presentkort på IKEA
- Emma fick en "Clone-A-Willy Choklad"
- Anne och Max fick en flaska bubbelvin
- Philips mormor och morfar fick gott te

Nu ska jag nog gå och sova så att jag orkar gå upp med min lilla donna imorgon bitti. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback