Tröttis...

Idag tog jag mig en tur till Norrköping för att, tillsammans med systeryster, gå på utställningen Titinic the Exhibition. Vi hade även tänkt luncha i stan och gå omkring och turista lite då vi hade tänkt att kön till utställningen kanske skulle ta lite mer än en halvtimme... Vi köade i ungefär 3 timmar innan vi fick komma in. Tur att det var en fantastisk utställning som var värd varenda minut vi stod i kön.

Efter utställningen fick vi faktiskt till och med skynda oss för att jag skulle hinna med tåget...

Jag hade med mig kameran och fotade lite i Norrköping (dock ingenting på utställningen), så bilder kommer väl ganska snart skulle jag tro! :-)

Nu är jag väldigt trött! Det känns som att klockan är runt midnatt... Suck. Jag får väl försöka hålla mig uppe i några timmar till i alla fall... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback