Vänskap.

Ibland kan jag sitta huuuur länge som helst och tänka på mina vänner och hur mycket jag älskar dem. Vad skulle jag göra utan mina underbara, omtänksamma vänner?
      När jag känner mig nere eller ledsen kan det ofta räcka med att tänka på mina underbara vänner för att må bättre. Hjälper inte det kan jag alltid ringa någon av dem och jag kan då vara säker på att jag mår mycket bättre efter samtalet.

Ni vet vilka ni är, ni som alltid finns där. Känn er älskade, för jag älskar er varenda sekund av varenda dag!


P.S. Mina älskade syskon och min älskade pojkvän kan ju också suuuga åt sig av min kärlek. Ni är också underbart fina vänner. <3

Kommentarer
Postat av: emma

AJ LAV JO MAJ FONNY FILURE

Postat av: Erica

Love you! Miss you! Men snart ses vi! :-D <3

2013-10-31 @ 21:41:04
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback