Bra koll där Elin...

Men åh... Jag trodde att vi hade seminarium 14.15-16.00 idag. Det hade vi inte. Vi hade seminarium 13.15-15.00 idag. Som tur var skrev Tigern och frågade om jag började 13.15, jag blev då osäker, kollade schemat och såg att vi började en timme tidigare än vad jag trodde... Jag fick då stänga av datorn, packa fort som fan och springa till bussen. Jag skulle egentligen ätit hemma, men jag fick i stället slänga i mig vrålhet mat (jag värmde för länge) på tre minuter. Det resulterade i magont ett tag efteråt.
 
Seminariumet var i alla fall väldigt givande! Just nu sitter jag på McDonalds och försöker fördriva tiden tills mitt tåg går om 50 minuter. Jag åt nyss en McFlurry med Mars i. MUMS!
 
Har lust att köpa en äppelpaj också! Eller lite pommes! Eller båda alternativen... Ha ha ha. Tjockis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback