Fredag.

Idag har varit en fullspäckad dag! Jag tog bussen hem till Emma 08.40 och åt frukost där. När jag ätit frukost och vi klätt på lilla blöjrumpan åkte vi till stan. Vi gick in på Dressman och jag köpte Fars dag-present och sen gick vi in på systemet och inhandlade förfriskningar till morgondagens 20-årsfest. Halv elva gick vi till vårdcentralen för att Emma-pemma skulle ta bort stygn.

Efter sjukbesöket gick vi till Smycka så att Emma kunde ta hål i öronen. (Emma har typ hela sitt liv varit rädd för att ta hål i öronen och detta visste jag så klart... Ändå fick hon örhängen och presentkort på att ta hål i öronen av mig i födelsedagspresent (MOAHAHAHAHAHAHAHA).) Eftersom Emma är en liten fegis tyckte vi att det var bäst om hon kunde ta båda hålen samtidigt, och det fick hon! :-D

Jag bjöd Emma på glass när hon hade varit så duktig. ;-) Efter glassen åkte vi till Rembo och lånade tårtfat. (Y) När vi kommit hem till Emma igen bjöd Emma på lunch och sen bakade vi jättefina tårtor.

Väl hemma hos min karl lade jag mig och läste ut Harry Potter och Hemligheternas Kammare och sen gick vi och köpte pizza (ÖVERLYCKLIGFÖRATTJAGVARSÅJÄVLASUGENPÅPIZZA). Vi delade faktiskt på en pizza och jag fick ändå en slice kvar (LUNCH IMORGON! WIIIIE). Jag är faktiskt stolt över att jag inte proppade i mig hela min del, det är stort i min värld.

Jag har nu på kvällen städat Philips lägenhet (JA, jag är underbar, snäll, en ängel osv.), så nu är det fint här lagom till vi ska gå och lägga oss.

God natt kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback