Namngivning. <3

I lördags hade lillkillen sin namngivning och det var en superfin dag! Allt var lyckat! :') Jag sjöng dessutom en egenskriven låt till William och det uppskattades. Hoppas min älskade lilla kille njöt fullt ut på sin dag, det verkade så i alla fall. <3

Finaste lilla killen:
Min man var uppklädd och fin:
Jag och lillprinsen matchade:
Kärlek:
Otroligt fin bild på far och son:
"Jag kan minsann hålla i mina paket själv":
Svärmor (med mat i munnen, ha ha!) och min man:
Up and away:
Massor av fika:
Jag fick äran att hjälpa till att baka dessa:
Finaste mor och son:
Nöjd kille i dopklänning:
Fina familjen:
Och Cookie måste ju också få vara med:
William med sin gammelmormor:
Fyra generationer:
William med sin morbror:
Paketöppning:
Williams paket från mig och Philip, innehållande ett fotoalbum och en ram som man ska sätta Williams handavtryck i:

William tog hand om papperet:
Trött liten kille:
En av presenterna var en rolig bil:
Chill i hängmattan efter massa stim och stök med massor av människor:
En glad Elin efter en riktigt lyckad dag:
Tack Emma, Pontus och William för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Philip var mycket stilig, och du var mycket fin. :-) Vad är det för kjol du har på dig förresten? Är den köpt på H&M, kostade 149 kr och har dragkedja bak?

Postat av: Erica

Okej, den är väldigt fin i alla fall. Jag undrade då jag köpte en sådan (för 149 kr med dragkedja bak) igår. :-P Jag tror att det är samma modell som din vinröda. Superfin i alla fall. Jag kände nämligen att jag ville ha någon kjol i liknande modell (som ju ej egentligen är jättemycket min stil). :-)

2013-05-28 @ 19:11:38
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Nu vet jag vilken kjol det är du har. :-) Jag har sett den i flera H&M-butiker i flera olika färger.

Jag upptäckte för övrigt häromdagen att jag ju hade skrivit med den kjol jag köpte till mig själv på en födelsedagsönskelista jag skickade till mor för en vecka sedan. Samma färg och allt. Ha ha! Smidigt. :-P Men men... Jag tror ändå ej att jag kommer att få den, och om jag skulle det så går det ju att byta. Hi hi! :-)

2013-06-02 @ 09:49:52
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback