Birthday pictures.

Tant Elin är duktig på att slå in paket...


Elsa öppnar det fina paketet:

Sen såg linslusen att jag knäppte kort:

Sittandes på gungälgen hon fick av mig:

Så måste man ju vinka också:

Den fina gungälgen:

Passa på att sova lite innan alla gäster kommer (jag kom några timmar tidigare):

Äta lite lasange innan besöket kommer:

Fikatime, "jag vill ha din kamera, Elin!!":

Tack, nomnomnom:

Busunge:

Elsas nya kanin (som hon fick av sin mor och far) vaktade alla paket:

Dags för presentöppning:

Två vackra flickor:


Oooh, nya kläder:

Tuggar på galgen till klänningen som farmor har sytt:


Chillar i sin nya stol:

Sen blev det dags för regnbågstårta (gjord av mamma Emelie så klart):



Snuttefilten och en napp gjord av sockerpasta (Emelie, rätta mig om jag har fel). Dessa platsade inte på tårtan, så de fick hänga med på en tallrik vid sidan av tårtan i stället:

Elsa vet vad som väntar:

Allra första egna tårtbiten:

Sedan såg hon att mormor och farmor knäppte kort:

Fötterna ska vara på bordet när man äter har jag hört:

Sen såg Elsa att vi andra åt med sked, då skulle ju hon också göra det:

Tjejen som vet hur man gör:

Nomnomnomnom, kladdfia:

Fint tycker jag:

Avslutar med en bild på min tårtbit. Tårtan var sjuuukt god!

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback