William. <3

Lillkillen fick en fin napp som jag och morbror Philip köpte i Göteborg:
Frukostmys <3
 William med sin fina morbror:
Bada med en liten älsklingskille:
Bada balja:
Fina, glada, lilla William:

Gos-killen:

I tisdags sov jag hos Emma-pemma för att avlasta under natten. Tråkigt nog blev William sjuk just den natten, så vi två fick inte särskilt mycket sömn. Men det var gosigt ändå. <3

Glad kille:


Fina familjen <3
Morgonbus med en sjuk, men glad, kille:
Dags att sova middag (men om jag minns rätt så låg han bara och skrattade och pratade, så han fick komma upp igen):
Lillkillen låg och kikade på sin hand jättelänge medan han åt. Han vinklade den åt alla möjliga håll och verkade väldigt faschinerad:


Jag älskar er så himla mycket mina två älsklingar. Glöm aldrig det! <3

Kommentarer
Postat av: emma

hahahah så sjukt kul det där med handen, han har gjort så flera gånger på senaste tiden :D

vi älskar dig med tant Elin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback