Gos-Fia!

Lördag till söndag var jag barnvakt åt min lilla brorsdotter. Jag tog hem henne till mamma och pappa och hade henne där, så att vi hade möjligheten att bada och busa massor!

Allt gick jättebra! Hon var supersnäll, åt jätteduktigt (som hon alltid gör), sov bra och charmade alla i huset.

"Dä!" sade hon och pekade på Albus varenda gång hon såg honom. Hon klappade, drog och petade i ögat, men Albus var jätteduktig och sade inte ifrån en enda gång. Inte för att det hade gjort någonting om han hade gjort det... Jag gillar inte heller att bli petad i ögat. ^^'
Blöjrumpa. <3
Pennys farfar njöt av varenda sekund hon var här:
Det var JÄTTEROLIGT att bada:
Hon fick till och med testa bubbelpoolen:
Blivande pianist?
Testar så klart alla tangenter och hon satt där fler gånger än en:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Pianobild nr. 2 uppifrån var superfin. <3 :-D

Svar: Ja, visst är den! Jag tänkte faktiskt skriva ut den och rama in den! :-)
Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback