Vinterfest!

I fredags hade vi en liten "get together" hemma hos mor och far. De deltagande var mor, far, våra grannar, jag, Philip, Ullis, Christoffer och Erica. Det var väldigt mysigt och vi hade väldigt trevligt. Det var meningen att Christoffer och Ullis skulle åka hem 00.30, men vi hade så kul att de valde att sova kvar! :-D

Mina superfina vänner:
Min syster ser ut att vara lite kär i Philip:

Min kisse är en fin dam som sitter fint på en stol:

Philip och Christoffer under vattnet (vi badade i spabadet):

Jag och fröken Ullis:
Under water:
Christoffers tatuering och min karls bröst:
Christoffer, Ullis, jag och Philip. Kärlek.
Jag och Ulrika räddade en kall och rädd fjäril från den kalla källaren. Vi satte den fint på en blomma:


Tack för en superfin kväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är inte konstigt att jag ser ut att vara kär i Philip. Jag är kär i Philip. ;-)

Svar: Synd för dig att han är kär i Andreas då...
Elin

Postat av: Erica

Och synd för Philip att Andreas är kär i mig... ;-) Vilken soppa! :-P

Svar: Jag tycker mest synd om mig... Alla har någon utom jag! :'-(
Elin

2013-01-10 @ 12:10:44
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Ha ha! :-( Ja, jag hade ju kunnat dra det ut till alla oss fyra genom att säga att Andreas är kär i dig och du kär i mig, och låta cirkeln slutas på det viset, men det skulle bli lite konstigt... :-P

2013-01-14 @ 19:38:24
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback