Supermys.

Idag har vi supergosat igen. Jag och Philip har varit hos Emma i princip hela dagen och sedan hos deras mamma (Emma, Pontus och William kom också dit = ännu mer gos). Deras mor var så vänlig och bjöd på mat. Vi fick välja mellan tacos, potatismos, fiskbullar och korv. Jag skrek ut att jag ville ha fiskbullar. Mums!

Åh vad William är mysig. Jag älskar verkligen att få rå om honom lite (eller mycket, he he! jag tar honom så mycket jag kan och får)! Ge mat, byta blöja, vagga till sömns. Det känns skönt att hans fina föräldrar känner sig så pass trygga med mig att jag får ta hand om honom lite när jag är där.

Kärlek. Min familj. Mina vänner. Emma, en bästa vän.

Kommentarer
Postat av: emma

alltså eliiiin :( sitter här med tårar i ögonen! finfina du, bästa.

klart du får ta hand om William när jag vet hur mycket du gillar bebisar, dessutom är det skönt med avlastning <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback