31/12 - 12

Jag och Erica firade nyårsafton i Västerås. Jag hade lovat min bror att vara barnvakt åt lilla Penny, så jag tog med mig min syster som sällskap! :-) Det var väldigt trevligt! Vi gosade med Penny, lagade god mat och kollade på film (Penny gick och lade sig vid åtta, så vi kikade på "Det femte elementet" när vi lagt henne). Det kändes superbra att få vara barnvakt ett helt dygn! Nu har jag lite mer erfarenhet och känner mig mycket säkrare om jag ska vara barnvakt igen. Dessutom älskar jag ju barn och det kändes väldigt skönt att allt gick så bra!



Sugfisken:

Erica fotograferade en liten glad tjej när hon fick mat:
Sötaste minerna gjorde hon när jag busade med henne:
Busfröken:
Gosigt med välling i pyjamasen:
När jag lagt skruttisen gjorde jag och Erica (eller ja, Erica borde få all cred faktiskt) chokladfondant, det blev suuupergott faktiskt:

En väldigt glad liten skrutt var hon igår när vi bytt blöja, gosat, ätit gröt och så (hon ville dock inte se så glad ut på bild):

Det är jobbigt när tandsingarna håller på att komma ut! Skönt att tugga på min vaselin-butt som är både kall och hård:

Min fina gostjej:


Trevlig nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var supermysigt! Tråkigt som sagt att jag var så trött på nyårsdagen, dock. :-( Jag saknar för övrigt redan lilla Penny, och jag saknar även redan dig, syster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback