25/12 - 12

Vi brukar alltid fira jul med våra kusiner. Ibland firar vi på julaftonen, ibland juldagen och ibland annandagen (det beror helt på hur Anne (deras mamma) jobbar). I år (eller ja, förra året...) firade vi hos dem på juldagen. Dessutom valde vi ungdomar att stanna i Hedemora (där de bor) och festa när vi firat klart. Då tillkom även min P, som inte var med och firade på dagen. Det var väldigt trevligt och jag fick träffa vänner jag inte träffat på väldigt länge! (Jag har många vänner i Hedemora som jag umgicks väldigt mycket med när jag gick i högstadiet.) Vi var hemma hos Jonte och festade och det var så himla trevligt!

Jonte, hans Sofie och Andreas var det inte igår man träffade:
Daniel är störd i huvudet, hi hi:
Söta kusiner och en söt lillebror:
Massa sötnosar:
Jag tyckte att det var lite för lite i flaskan, hi hi:
En ful kusin och en väldigt söt lillebror:
Men skål då!
Kusintvillingar:
Mys:
Söto-Sofie:
Bästa kusinerna:


Väldigt nice dag som inte slutade lika nice. (Y) Men jag mådde jävligt bra hela dagen och kvällen i alla fall (och dagen efter, det är ju inte helt fel).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback