Ikväll!

Imorgon har jag tenta, men jag finner det ganska svårt att hitta koncentration till att plugga till den... Ikväll ska nämligen jag och Oscar gå på Pierce the Veil och Bring Me the Horizon!! JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!

Jag har blivit lite förälskad i Pierce the Veil, som jag lyssnat väldigt mycket på den senaste tiden. Jag var inte helt hundra på att jag skulle följa med på BMTH, men när jag fick reda på att PTV var förband bokade jag biljetter på en gång!

Jag älskar Bring Me the Horizon och har sett dem live en gång... Det var dock 2009, så de har ju hunnit utvecklas grymt mycket och det ska bli sjukt kul att se dem igen!
 
Lillebror kör till Stockholm och jag kör hem. Hoppas att det ska gå bra (och att det inte hinner bli alltför snökaosigt innan vi kommit hem ikväll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback