Tentahelvete!

Idag är det dags! Tjohoo... Jag har sovit väldigt få timmar inatt... Somnade inte förrän efter halv 1 någon gång och sen har jag vaknat hur många gånger som helst och vridit och vänt på mig. Innan jag somnade tittade jag dessutom på Inception, så jag drömde hur många konstiga drömmar som helst.


Man borde inte få ha tentor 08.00... Hjärnan har ju inte vaknat än då ju! :-( Men men, efter tentan ska jag i alla fall boka tåg hem på en gång och när jag kommit till Avesta tar jag bussen till Emma och William för att gosa lite. Efter denna tentan kan jag ju dessutom njuta av ett riktigt sommarlov i två veckor utan någon som helst tentaångest. ;-)

Men men... Håll tummarna nu då!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tänkte på dig i morse. Hoppas att tentan gick bra. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback