21 år gammal...

Jag älskar att fylla år! Jag känner mig dock lite "gammal" ibland. Eller ja, jag känner mig som en vuxen människa och det kan kännas fel ibland. Jag är väl inte vuxen? När blev jag det i sådana fall?! :O Ha ha ha... 

Den 31/7 i år fyllde jag 21 år. Det var en väldigt mysig dag och jag blev superglad över alla presenter jag fick! Dagen började med sång och presenter på sängen! Sedan följde en god frukost som mina kära föräldrar slängde ihop (äggröra = mums) och efter frukosten gick jag upp till Emselie för att passa Elsa lite medan Emelie fixade lite sysslor. När hon var klar gick vi tre ner till mig. Emsi bakade tårta åt mig (BÄSTA Emsi!! Kommer hem till mig och bakar tårta på min födelsedag... Underbart tycker jag!) medan jag busade med skrutt-Elsa. Sedan fikade vi och gosade lite. Älskade vän och älskade Elsa.

Paket på sängen!! :-D

Gosfia!
Hon satt så snällt i gungan:
Buse! Så himla lik sin mamma när hon var liten...
Finingar!
Supergod tårta!


 
Elsa tyckte också om tårtan! En hel bit åt hon (innan hon började slänga tårta på golvet).
En MILF och en klätterapa:
Födelsedagsbarnet iförd en superfin blus som jag fick av min älskling:
Jag åkte till Krylbo och hämtade ut paket från Erica när Ems och Elsa gått hem:
I love gifts!
Av min fina Matilda fick jag en "party-bucket"! I den fanns vimplar, ljushållare, ljus, jättefina papperstallrikar och servetter och en partyskylt (sen så var ju självaste hinken SUPERFIN):
Sjukt god likör fick jag av frugan Ullis och av Christoffer! (Synd bara att någon av Oscars fjortiskompisar drack upp nästan hela på hans födelsedagsfest! :'< )
Jag köpte en till present åt mig själv också:
"Quidditch Through the Ages" av J.K. Rowling fick jag av mor och far.
Jag fick tre böcker (som verkar väldigt bra) av bästa Jennifer. <3
Av Emma-pemma fick jag mina älskade skor och en jättefin klänning. Älskade vän!
Presentkort på H&M för 200kr av Oscar och 500kr av mormor och Stefan:
Philips present till mig. Den jättefina toppen och ett jättefint halsband:
Äppelklyftare! Av mor och far.
Finaste korten fick jag i alla fall! Det med bara Törnrosa på är från Philip och det andra är från mor och far:
Ha ha, vad gullig han är!
En jättefin tröja fick jag av Emelie, svart klänning av mor och far, rosa kjol av mor och far, rosa-och vitrandig klänning av svärmor:
Ericas present var en skål och jättegott te:
Jag har ju dessutom namnsdag på min födelsedag. Så jag fick en extra present av mami:

SÅDÄR! Ha ha... Nu vet ni vad jag fick för presenter. Detta laddar jag väl mest upp för min egen skull, det kan vara kul att kunna gå tillbaka och kolla på senare! ;-)

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina presenter du fick! :D

Postat av: Erica

Åh, vad avundsjuk jag blir på att du fick två stycken Disney-prinsesskort! ;-D

2013-08-10 @ 19:59:57
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback