Broken heart...

När jag och Philip hade varit tillsammans i ett halvår överraskade han mig med ett jättefint set bestående av en djup tallrik, en assiett och en kopp. Det är verkligen ett jättefint set med hjärtan och blommor på och jag använder det flitigt. Nu har dock den djupa tallriken gått sönder och det skar i hjärtat när jag hörde hur porslinet delades itu.

Det borde väl finnas någon form av porslinslim? Det går nämnligen att sätta ihop delarna helt och gör man det så syns det inte ens att den är trasig! Hoppas, hoppas, hoppas!
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Superlim annars? Det brukar ju fungera till det mesta och knappt ge några skarvar...

Svar: Mor och far kom också med det förslaget, se det ska jag använda! :-)
Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback