Stora tjejer... Sluta växa så himla snabbt!!!

Ja, grejen med bebisar är ju att de växer så det knakar... Både Penny och Elsa växer så sjukt snabbt så det känns som att de blivit dubbelt så stora varje gång man träffar dem (liiten överdrift kanske).

Penny 4 dagar gammal 15/4:
Penny 2 månader 16/6:
Penny 3 månader 14/7:
Superglad liten Penny 6½ månad 3/11:
Jag träffar inte Penny speciellt ofta, vilket gör att det känns som att hon växer mycket snabbare... Nu när jag har körkort försöker jag dock åka till min käre bror och hälsa på så ofta jag bara kan. Det är inte såå dyrt och även om det vore det så vore det helt klart värt det! Jag älskar verkligen min lilla glada tjej och dessutom får jag ju träffa mina andra två älskade änglar, Isac och Evelina, när jag är där. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att få lite kvalitetstid med min bror och hans käre fästmö Jenny. Puss på en fin familj!



Elsa träffar jag nästan varje vecka. I alla fall när både jag och Emelie har tid att träffas. Grejen med Elsa är ju att hennes mamma är min allra bästa vän som jag inte klarar mig utan, så jag måste ju träffa henne ganska ofta om jag inte vill go nuts. Nu är det ju så här att jag och Elsa tycker om varandra väldigt mycket också! ;-) HA HA, skoja... Jag vet inte om hon tycker om mig (det verkar så) men jag tycker om henne fruktansvärt mycket, min lilla busunge. Skönt att jag får vara med och se henne växa också!

Första gången jag träffade Elsa, 6 dagar gammal 3/6:

På mamma Emelies födelsedag. Elsa 1½ månad 10/7:

Elsas dop. 5 månader 27/10:


Ni är båda så himla fina och jag är sjukt glad att jag har er i mina liv. Ni kan få en ledsen tjej på bra humör på en enstaka sekund.

Snart kommer det dessutom en till liten bebis till familjen. Jag ska bli moster faktiskt! Nja, inte riktigt... Men Philip ska ju bli morbror, så då blir jag moster! Så snart är jag både faster (till Penny), moster (till lilla prinsen) och tant (till Elsa. Både jag och Emelie kallar mig faktiskt för tant Elin, lite roligt tycker jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback