Myshelg.

Idag är det onsdag. Kul. Ha ha! ... O.o

Imorse åkte jag till Uppsala, gick på en föreläsning, jobbade med grupparbete och sedan åkte jag tillbaka till Avesta igen. ^^' Känner att jag måste få sova inatt eftersom jag sovit superdåligt de senaste tre nätterna (bebishopp-oro) och jag sover alltid mycket bättre när jag sover med Bibbi (Philip).

Imorgon ska jag plugga så mycket som möjligt, men man vet ju aldrig hur det ligger till med motivationen. Det blir i vilket fall som helst en chill dag.

På fredag ska jag till Västerås och hälsa på storebror och Pennyponken, det kommer bli superawesome! :-) Mysipys! När jag varit där ska jag och Philip till
Emelie och Christofer för en liten myskväll. Åter igen superawesome!


Verkar bli en mysig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback