Utmaning.

Nu blev jag utmanad av fina Phelicia att svara på elva frågor, skriva elva nya och utmana elva andra bloggare och eftersom jag har så tråkigt så kände jag för att ta mig an detta.


Reglerna för den här utmaningen är: svara på elva frågor, skapa elva nya frågor och sedan utmana elva andra bloggare.

1. Vad är det bästa du vet?

Philip är det bästa jag vet. Han är underbar. Annars är det nog gosiga små beebisar. (-':
2. Vad ville du bli när du var liten?
Bondfru... Eller prinsessa. ^^'
3. Nämn minst två anledningar till att du bloggar.
Det är superskönt att skriva av sig ibland och kunna dela med sig av olika händelser, det är väldigt roligt att kunna gå tillbaka och kolla vad man gjort & jag vill hålla mina syskon uppdaterade om vad som händer i mitt liv.
4. Favoritglass?
Lustigt att den frågan kom upp eftersom jag fick en ny i helgen, nämligen Ben & Jerry's "Coffee Coffee Buzz Buzz Buzz!".
5. Vad skulle du välja att vara; blind men inte döv eller döv men inte blind?
Blind men inte döv, annars skulle jag antagligen inte kunna sjunga och skriva musik.
6. Om du fick äta något varje dag i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Räkscampi.
7. Nämn en sång du aldrig tröttnar på.
Mother Superior med Coheed and Cambria.
8. Favoritcitat?
De flesta smarta saker min lillebror brukar vräka ur sig.
9. Bästa minnet/minnena?
Svårt att nämna något eftersom man har så himla många fina minnen. Men när jag och Erica var på Tokio Hotel var helt underbart, även om väntan gav mig hög feber dagarna efter.
10. Föredrar du filmer framför böcker?
Nej, jag föredrar böcker.
11. Beskriv din känsla idag.
PMS, humöret går upp och ner. Men jag har nog varit mest glad och gosig.

Mina frågor är då:

1. Om du fick välja mellan att kolla på endast Phineas & Ferb (genialiskt barnprogram) eller endast Titanic (den med Leonardo och Kate) i resten av ditt liv, vilket väljer du? (Du får alltså inte kolla på någonting annat i resten av ditt liv.)
2. Vilken är den bästa bok du någonsin läst?
3. Vad är din favoriträtt?
4. Fika (typ bullar och sånt) eller efterrätt (mer åt glass-eller pajhållet)?
5. Flottig hamburgare eller flottig pizza?
6. Vinter eller sommar?
7. Om du fick välja tre saker att plantera i din trädgård, vad skulle det vara?
8. Om du fick välja tre personer att ta med till en öde ö, vilka skulle du ta med?
9. Om du hade fått välja mellan att få ditt första barn vid 20 eller 40, vilket skulle du välja och varför?
10. Om jorden gick under och det bara var du och en till person (från det motsatta könet (man får inte välja sin partner)) kvar vid liv, vem skulle du önska att den andra var?
11. Jag orkar inte komma på en sista fråga.
Jag utmanar de som känner att de vill bli utmanade. Och Erica, du har inget val.

Kommentarer
Postat av: Erica

Bara så att du vet så svarar jag på detta för tillfället, men det kanske dröjer några dagar eller så innan det dyker upp i bloggen, då jag verkligen vill svara ordentligt på alla frågor samt komma upp med elva bra nya frågor. ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback