Lite spontanshopping...

Igår, mellan 13.45 och 17.30, var jag på stan och hade extremt tråkigt. Jag tror att jag satt på en bänk i stan i ungefär en timme. Men i alla fall så tänkte jag att jag kunde fördriva lite tid med att testa kläder på H&M. Detta ledde ju så klart till att jag shoppade för nästan 800 kronor. He he he.

Jag köpte detta:

Klänning som jag kollat på flera gånger. Den satt väldigt fint och framhävde formerna. Kostade 179 kronor:

Detta sköna fodral har jag också tänkt köpa ett tag. Jag testade den och blev helt fast, hur skön som helst! Kostar 149 kronor:

Det fick bli två svarta klänningar. Jag kände att jag behövde en till långklänning. Kostar 199 kronor:

Jag köpte även dessa shorts som satt superskönt. Kostar 99 kronor, men jag fick dem för 50 kronor eftersom en söm hade repat upp sig.

Jag köpte också en till super push-up BH (denna gång en med multifunktionella band). Den kostade mig 149 kronor och är ljusrosa.

Det var faktiskt väldigt skönt att shoppa "lite" och jag var väldigt nöjd när jag kom hem.

Måste tacka fina
Emselie för sällskapet också. Puss!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Phelicia

Jag har utmanat dig på min blogg!

http://phelicias.blogg.se/2012/may/utmaning.html



Om du inte känner elva andra bloggare, svara bara på frågorna! Vore lite kul :D

2012-05-25 @ 21:43:12
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: Ämändah

Jag köpte den svarta långklänningen för typ 3 veckor sen :D vi kan kompismatcha!!!! :D:D:D (inte ironi)

2012-05-26 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback