Red dot... What is it?!

Om jag fick ta bort en sak från min kropp skulle det faktiskt inte vara mig fläskmage, utan min röda prick som jag har på näsan. För det mesta tänker jag jag inte på att den finns där. Men folk som inte känner mig ser den och det stör mig. Pappa har dessutom frågat om jag har en finne på näsan allt för många gånger.

Det som är mest mysko är att jag inte har någon som helst aning om vad det är. Jag har liksom inte haft den hela livet, men bra många år. Jag hade dessutom en annan prick av samma variant som denna strax innan den här. Jag hade den då på nästippen. Den försvann helt plötsligt och jag blev då överlycklig, men bara någon månad efter det dök denna upp...



Den kanske inte är jättetydlig, men är det någonting som någon har tänkt på när jag lagt upp bilder på mig själv? Ofta redigerar jag dock bort den i photoshop...

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tror dock att det är många som ej lägger märke till den i huvud taget. Den är ju inte direkt stor eller särskilt tydlig. Jag har ärligt talat inte lagt märke till den på flera år, fast jag ju egentligen har vetat om den. Var glad över att du är superfin! En liten prick förändrar absolut ingenting. :-D



Men jag kan verkligen förstå att du undrar vad den beror på. Jag skulle gissa att det är någonting med din hud eller dylikt som av någon anledning är lite annorlunda på just det stället. Men det vore ju intressant att höra vad den faktiska anledningen till pricken är. :-)



Svar: Ja, han är så duktig vår lillebror! :-D (Du är förresten också duktig. Jag är stolt över dig med.)



Tråkigt att du ska behöva ha dementorer omkring dig... :-S Det är bra att de lämnar dig ifred oftare nuförtiden i alla fall. <3

Postat av: emma bladlund

kanske ett smultronmärke?:D

2012-03-28 @ 17:34:31
URL: http://emmabladlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback