Kalajs för storasyster! :D

Idag har vi haft lite besök. Storasyster är här över helgen och idag firade vi hennes födelsedag (för sent dock då hennes födelsedag var den 6:e Juni (DAMN, jag gjorde inget grattis-inlägg!! Det kommer Erica, jag lovar)) och examen. Besökarna var storebror Tommy, hans Isac och Evelina, Tommys fästmö Jenny och deras lilla Penny, storasyster Lina, bonusmamma Titti, mormor och Stefan. Great day!

Nyvaken liten tjej:

Sötnos... Världens största goskinder har hon:

Gull hos sin farfar:

Duktiga
storasyster som nu efter fyra år är färdigutbildad civilekonom:

Puss gullunge:


Hoppas alla andra haft en superdag!

P.S. Min blogg kryllar typ av bebisbilder nu. Bara för att både min bror och min bäste vän nyss fått barn. Jag tycker det är väldigt gosigt i alla fall och bilderna får ni stå ut med (det kan väl aldrig bli för många söta bebisbilder?).

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det kan Aldrig bli för mkt gosbilder på söta bebisar!:D

Postat av: Erica

"...bilderna får ni stå ut med". Jag tror ärligt talat ej att det är särskilt många som känner att de måste "stå ut" med bebisbilder. ;-)



Fina tjejer, förresten (dvs. alla vi tre som finns med på bilderna)! :-D

2012-06-18 @ 12:34:25
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback