Men neeehj!

Förr i tiden bestod många av mina inlägg av klagomål över sjukdom (mycket eftersom jag i vanliga fall blir sjuk ungefär varannan vecka). Nu har jag mirakulöst varit frisk i ett halvår (jag tackar c-vitaminen jag tar varje dag), men nu verkar det som att min kropp inte orkar vara frisk längre. Halsont, huvudvärk och hosta, bläääääää! Idag ska vi ha arbetslagsmöte och skulle vi inte ha det hade jag nog stannat hemma (eller rättare sagt åkt hem till Philip eftersom jag ändå ska åka dit efter lektionen idag).

Jag är i alla fall glad att jag blir sjuk nu så att jag inte blir det nästa vecka, för då kommer nämligen
en fin syster hit!

Aja, krya på mig! He he. Hoppas alla får en fin onsdag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig, gumman! Men vad skönt att du har varit frisk så pass länge. :-)



Och oh, vad jag längtar tills jag kommer upp till dig! Det kommer nog att bli superduperkul!



Svar: Tack så mycket! Jag är väldigt taggad inför examensarbetet, men även väldigt nervös. Jag kan berätta lite mer om vad vi har tänkt att det ska handla om när vi ses, i den utsträckning du förstår, så klart. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback